Meiven.lt
Meiven.lt
Prekių krepšelis

Kaip grąžinti prekę?

Norėdami grąžinti arba pakeisti prekę(s):

•  Siuntą grąžinkite per OMNIVA grąžinimo paslaugą (OMNIVA paštomatu) – SPAUSKITE ČIA (https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/meiven-lt). Vieno užsakymo prekes reikia supakuoti į vieną dežutę ar voką ir tvarkingai užklijuoti. Siuntos lipduką atspausdins paštomatas.

•  Grąžinimo kainą nustato Omniva, ją rasite šioje nuorodoje (https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/meiven-lt). Už siuntos grąžinimą apmokėsite elektronine bankininkyste arba kortele.

•  Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo prekės įsigijimo.

•  Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas per 14 dienų, nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos. Pinigai bus grąžinti į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios apmokėjote už užsakymą.

•  Jei pasirinkote prekės keitimą: gavę grąžintą prekę, kitą prekę pakartotinai išsiųsime nemokamai pirminiame užsakyme pasirinktu būdu per 14 dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

 

Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg. Jei norite grąžinti didesnę siuntą, susisiekite su mumis info@meiven.lt

 

Grąžinimo sąlygos:

•  Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje; pvz.: jei avalynė yra įdėta į dėžutę, jūs negalite jos kaip nors pažeisti (aprašinėti, apklijuoti lipnia juosta ar grąžinti be specialaus įpakavimo).

•  Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesubraižytas paviršius, nepakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

•  Grąžinti prekes galima per 30 dienų nuo įsigyjimo. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas,  pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.

 

Svarbi informacija:  Už grąžinamos prekės siuntimo išlaidas pinigai negrąžinami.

 

Garantija:

Suteikiama 2 metų teisinė garantija parduodamoms prekėms.

 

Pirkėjas, manantis,  kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

 

Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/